.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی نخستین مدرسه هاکی مازندران در نکا

نخستین مدرسه هاکی مازندران با حضور مسئولان ورزشی و ورزشکاران نکایی راه اندازی شد.

به گزارش مهر ، رئیس هیئت هاکی شهرستان نکا در مراسم افتتاح این مدرسه هدف از راه اندازی مدرسه هاکی را آموزش و تمرینات مفید هاکی برای نوجوانان مشتاق به این ورزش اعلام کرد.

محمود جعفری گفت: هیئت هاکی این شهرستان با حمایت مسئولین تربیت بدنی استان و شهرستان در دو بخش آقایان و بانوان به سرپرستی محمود جعفری و فاطمه ایرانی به طور منظم و مستمر در حال انجام تمرینات این رشته ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: تیم هاکی نکا از توان بالایی برخوردار بوده و هم اکنون با تمام توان در حال آماده شدن برای شرکت در مسابقات مدراس هاکی کشور است.

جعفری اظهار امیدواری کرد که تا این رشته ورزشی با فتح سکوهای افتخار کشور بتواند در میان شهروندان نکایی به جایگاه واقعی ارتقا پیدا کند.

عادل عالیشان، رئیس تربیت بدنی نکا نیز در سخنانی ورزش را مهمترین عامل پیشرفت و تعالی دانست و اظهار داشت: هر فرد با دارا بودن توان بدنی بالا می تواند دارای روحی بلند و خستگی ناپذیر بوده و در برابر ناملایمات زندگی نیز تحت تاثیر فراوان قرار نگیرد.

وی با تاکید بر استمرار ورزشهای مختلف و از جمله ورزشهای همگانی در شهرستان خاطرنشان کرد: باید ورزش همگانی در آحاد جامعه همه گیر شده و به عنوان یک الگو و فرهنگ در جامعه دیده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.